neděle 26. října 2014

Na týden Erasmákem - Janča

Zažila jsem skvělý týden ve španělském městečku Huelva, kde jsem bydlela u mých českých kamarádek, které zde studují. Letěla jsem sama na jeden týden (od čtvrtka do čtvrtka) a teď jsem dostala za úkol sepsat dojmy z mého pobytu. Pojďme se tedy společně podívat na zážitky jednotlivých dnů.

ČTVRTEK

Poté co jsem vystoupila z letadla, jsem chtěla zlíbat zem pod nohama, za to že jsem doletěla v pořádku, a tam kde jsem měla (paní v Praze mě totiž chtěla poslat do Moskvy :D). Ne zase tak hrozné to nebylo, k mému překvapení je cestování letadlem lehčí než vlakem. U východu mě vyhlížela Nikuška  a odvezla si mě domů. Doma mě už čekala Peťka s Andrejkou, s nachystanou večeří, tak jsem se nabaštila a upadla do kómatu.

PÁTEK

V pátek ráno měly holky školu, tak jsem šla s nimi, abych si prohlédla, kde vlastně studují. Profesor (Pedro se myslím jmenoval) byl sympatický chlapík, vysmátý od ucha k uchu a hodinu vedl opravdu kreativně. Uprostřed hodiny jsme tancovali španělské tance a skákali do rytmu španělské hudby, což se u nás opravdu nestává (i když, co bych chtěla když studuju účetnictví a daně, tam moc příležitostí k tancování není, jen když nám vyjde třeba rozvaha, haha :D). Na konci hodiny jsem si oddechla, že se mě Pedro na nic nezeptal a s Nikoušem jsme vyrazily na pláž. Co vám budu povídat, první pohled na oceán mi vyrazil dech, byla to nádhera…No a večer už mi konečně holky ukázaly pravou španělskou párty. Zašly jsme do Taverny [taberny] na tapas a slavné tinto. Následoval další bar, kde jsem ochutnala španělské víno Mistela (ble, díky Bohu za moravská vína :D). S pozdější hodinou jsme přitvrdily a zašly do baru City rock, kde jsem si dala hořící panák Inferno, který jsem moc nezvládla a trošku se popálila :D. Pak jsme pokračovaly do tanečních barů s názvem Mombasa a Ego (tequilly, tanečky, krásní chlapi <3) a ráno kolem 5-6 hodiny domů.

SOBOTA

V sobotu jsme vyrazily na trhy v Gibraleonu. Tam jsem ochutnala churros, projely jsme se na kolotočích a vydaly se zpět do Huelvy. Večer mě holky vzaly na most, ze kterého jsme pozorovaly západ slunce (romantika jako blázen). Kousek od mostu je restaurace Bonilla, s příjemnou (hlavně pánskou) obsluhou, číšník nás vyfotil a na závěr nabídl i panáka na účet podniku, mňam. Holky si daly k jídlu nějaké mořské plody a protože jsem chtěla ochutnat něco nového, tak jsem si dala hamburger s hranolkama :D. Ale i tak byl vynikající.

NEDĚLE

Neděle se nesla v duchu válení šunek na pláži. No chvilku jsme si i zahrály volejbal a holky šly plavat. Já jsem je pozorovala ze břehu, protože na mě byly moc velké vlny a bála jsem se že mě spláchnou :D.

PONDĚLÍ

V pondělí šly holky opět do školy a já jsem vyrazila na nákupy co Primarku, což jsem asi dělat neměla, protože jsem utratila všechny eura :D (takže bacha na to). Večer jsme si zašly na bagetky do 100 Montaditos a samozřejmě na tinto.

ÚTERÝ

Jelikož holky tu školu opravdu neflákají tak tam chuděrky musely být přes den (ve 34 °C) a já jsem pěkně odpočívala na pláži, a zároveň jsem tam byla i naposledy L. No a večer jsme vyrazily na karaoke s Brianem (<3). Španělé to tam pěkně rozjížděli, tak jsme se nenechaly zahanbit a zazpívaly jsme jim nějakou tu českou písničku (Mandrage – Šrouby a matice), jak to znělo jsme naštěstí neslyšely :D.

STŘEDA a ČTVRTEK

Spánek do 13:15, pak přes den flákání a příprava na Black and White party. Ještě předtím než jsme vyrazily k našim polským kamarádkám (tímto zdravím Beatku a Anetku) jsme si zašly na večeři a konečně jsem vyzkoušela nějakou tu „mořskou potvoru“. Dala jsem si s Nikušou smaženou sépii, no můj šálek kávy to nebyl, ale brambory s omáčkou k tomu byly mňamka a tinto samozřejmě taky :D Následovala už zmiňovaná Black and White párty, která byla skvělá. Holky nelhaly, když říkaly, že středy jsou nejlepší. Jely jsme nonstop. Kolem 6 hodiny ranní jsme dorazily domů, a kdyby mi za pár hodin neletělo letadlo, tak jsem tam beztak ještě doteď. Hodila jsem rychlou sprchu, kafe a po rozloučení jsem vyrazila na autobusák. Naštěstí jsem cestu domů zase úspěšné zvládla.

No a teď už jsem zase doma, v zimě…není nic lepšího, než když jdete ve tři hodiny ráno domů ve 25 °C, to mi bude chybět. Za celou dobu jsem poznala spoustu úžasných lidí, z různých koutů světa (např. z Polska, Itálie, Německa, Japonska i Ekvádoru (:D) atd.) a všichni to byli skvělí a přátelští lidé. Také jsem zjistila, že mi bylo 12 let němčiny úplně k ničemu, protože jsem německy řekla asi dvě věty :D.

Trochu mě mrzí, že jsem nikdy nenašla odvahu a Erasmus taky nezkusila. Teď mi už zbývá jen holkám závidět to úžasné počasí, skvělé lidi a akce. J :-*





Inferno

Mistela

Typicky španělské jídlo - hamburger :P

Nachos

Sépie, hranolky se sýrem a slaninou a patatas bravas

Krevetová lízátka

Bagetky z Montaditos

Tinto

Krevetové trumpetky

Mražený jogurt

Gibraleon


Mušle

Churros

I na kolotoč jsme si zašly :-)

Procházka po Huelvě

Romantika :-)


 Západ slunce - musí být :-) 


Kočičky před Black and White party

Se Spartakem

Warm up u Polek

Karaoke s Brianem :-)

Těžko popsatelná situace :-) Už nebyla volná zásuvka v kuchyni a tak jsme si musely přenést mikrovlnku do obýváku :-D



Vaše Janička


Žádné komentáře:

Okomentovat